Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the uael domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/clients/client0/web2136/web/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpforms-lite domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/clients/client0/web2136/web/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the astra domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/clients/client0/web2136/web/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the astra domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/clients/client0/web2136/web/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/clients/client0/web2136/web/wp-includes/functions.php on line 6114
Doradztwo gastronomiczne: Otwieramy lokal. Jak stworzyć najlepszy zespół? - Bar Academy

Doradztwo gastronomiczne: Otwieramy lokal. Jak stworzyć najlepszy zespół?

Barman stojacy przy barze

Oczywistym jest, że otwierając kawiarnię, restaurację czy bistro, nie poprowadzimy lokalu sami. Musimy zatrudnić pracowników, a dobrze dobrany zespół będzie miał bezpośredni wpływ na
powodzenie naszego biznesu. Czym się kierować podczas rekrutacji pracowników do kawiarni?

Najważniejsze są:
– umiejętności
– zręczność
– osobowość
– empatia

Dobry i profesjonalny zespół w gastronomii to:
– odpowiedni sposób komunikowania się z klientem,
– profesjonalna obsługa i sprawny serwis,
– kultura osobista,
– zaangażowanie

Doświadczony właściciel a profesjonalny pracownik

Wydaje się rzeczą oczywistą, że właściciel lokalu gastronomicznego powinien znać się w 100 % na
pracy i funkcjonowaniu lokalu. Znajomość zagadnień i tajemnic przestrzeni gastronomicznej, pozwoli
mu przy ścisłej współpracy z menadżerem, odpowiednio i profesjonalnie przeszkolić wybrany personel.

Twój zespół jest najlepszą reklamą

Dobry zespół to nie tylko sprawnie dostarczone zamówienie. Empatia kelnera i profesjonalna obsługa klienta mają ogromny wpływ na to, czy klienci będę odwiedzać właśnie Twój lokal.

Kultura osobista personelu i odpowiednie przeszkolenie

Kulturalny i sympatyczny pracownik może przekonać do świadczonych usług nawet najbardziej
ekscentrycznego klienta. Twój personel powinien być tak przeszkolony i przygotowany do pracy, aby
nawet niefortunne pomyłki i inne nieprzewidziane sytuacje potrafił rozwiązywać z uśmiechem na twarzy.

Dobry personel, to zadowolony personel

Nie zbudujemy dobrego zespołu, jeśli pracownik nie będzie odpowiednio wynagradzany a atmosfera
w pracy będzie daleka od poprawnej. Ciągłe niezadowolenie szefa czy pokrzykiwanie managera na
pracowników np. w godzinach największego szczytu, to sytuacje absolutnie niedopuszczalne.

Proszę pamiętać, że klienci często opuszczają takie miejsca, gdzie w powietrzu unosi się stres i niezadowolenie.

O czym musisz pamiętać wybierając nazwę restauracji czy kawiarni, jak stworzyć najlepszy zespół w
gastrobiznesie, jakie warunki techniczne musi spełnić Twój lokal – o tym koniecznie musisz wiedzieć
jeśli podjąłeś już decyzję aby otworzyć własny biznes gastronomiczny.